معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن استان قزوین گفت: تا پایان امسال ۲ هزار واحد مسکن برای محرومان استان احداث خواهد شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین،  کشاورز معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن استان  با اشاره به ساخت دو هزار واحد مسکونی برای محرومان تا پایان امسال گفت: از این تعداد ۶۰۰ واحد برای مددجویان کمیته امداد و بهزیستی و مابقی برای سایر اقشار فاقد مسکن و یا دارای مسکن غیر مقاوم در روستا‌های و شهر‌های ۲۵ هزار جمعیت است.

به گفته کشاورز، کار ساخت هزار و ۶۰۰ واحد شروع شده است و در حال حاضر ۵۰ درصد از آن انجام شده و نیمی دیگر از آن در نیمه اول امسال به اتمام می‌رسد.

او اضافه کرد: مجموع دو هزار واحد مسکونی برای محرومان تا پایان امسال به بهره برداری می‌رسد.

معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن استان گفت: در حال حاضر تسهیلات ۵۰ میلیون تومانی برای ساخت مسکن با کارمزد ۵ درصد و بازپرداخت ۱۴ ساله پرداخت می‌شود.

کشاورز افزود: علاوه بر این تسهیلات به محرومان ۳۰ میلیون تومان تسهیلات بلاعوض نیز پرداخت خواهد شد و کار نظارت و صدور پروانه برای آن‌ها رایگان است.

به گفته او، با توجه به افزایش قیمت مصالح درخواست افزایش میزان وام پرداختی از ۵۰ به ۱۰۰ میلیون تومان را داده ایم که احتمالا تابستان یا نیمه دوم امسال ابلاغ خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.